varit på vita moln idag med =)

Idag var vi på ICA MAxi igen.. ojojoj..  fin fin fina karln var där..!
Jag blir helt varm i kroppen när jag ser honom,.. VACKER!!
Idag tänkte jag ta tag i det, men min blyghet vann tyvärr.. men jag tog förnuftet till fånga och prata med honom, gick bättre denna gång än sist =)
Blir juh helt stum när jag ska säga något, har planerat hela vägen vad jag ska säga och sen blir inte ett ord rätt.. haha.. plus kalas röd i hela huvudet!!
Säger bara vacker... pappas polare var nere på jobbet idag han gav mig lite tips =)
Tack!!!
Ska fasen fixa det här, får inte ut han ur mitt huvudet.. inte för att jag vill det för han är fin att tänka på!!
Så Sandra ta tag i detta så du får en varm karl att kramas med på riktigt istället för i tankarna.. me like!!

Denna vecka har juh inte vart stressig då.. vart chef hela veckan och det är inte ett jobb som kommit in, hur många som helst varje dag, plus att telefonen har gått på högvarv.. sen ska man hinna göra sina egna jobb med.. det gick skit bra men igår vid 15-15.20 hugget så har jag panik av allt som händer och ringer far min och säger.. jag hoppas du är påväg hem nu!! Japp satte mig precis i bilen.. Bra åk fort för har panik här, behöver lite hjälp!! Far min är en ängel.. GULD!!


Åkte till en kund idag och skulle hämta en grej, så är en av de söta pojkarna där.. haha
mina arbetskläder är sjukt sönder så jag har beställt nytt för de har juh inte tjejstorlekar inne, plus att jag inte har hunnit hämta nya kläder..
Så när jag går in där säger
K - har inte farsan råd med nya arbetskläder åt dig ;)
De är juh sönder överallt.. (då kan jag tillägga att hela högersidan precis brevid gylfen är paj)
S - Jo, jag ska hämta mina kläder inte hunnit, vet as illa och åka ut såhär till kund..
K - Men går du sådär för att få en fredags ligg/date eller?? haha
S - Ja, skulle nog funka man ser juh hela muffen på mig nästan.. haha..
sen hämtar jag sakerna och han vill bjuda på fika men har inte tid, Så K tar tag i plåtarna och bär ut dom till lastbilen.. så säger han halvvägs, 
K - Varför bär jag dom här åt dig??
S - För att du är en gentleman ;)
K - Mitt jobb =) får juh ändå betalt... och vad gör man inte för dig..
S - Ja du får juh det =).. vem vet du kanske kan få betalt sen.. ;) och slår mig på brallorna där hålet är.. haha

Det är fint med alla grabbar runt än på jobbet =)
Vissa har det riktigt bra =)
Då menar jag RIKTIGT BRA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0