Syjunta =)

I veckan har det varit mest jobb, har varit helt slut när jag kommit hem så inte haft många knop..
Igår så hade kära Emma bjudit in oss vänner på middag.. det var jag, Lovisa, Louise, Helena, Milla och Emma.. Hon gjorde riktigt god mat det blev, fläskfile i god god home made sås, klyftpotatis, grekisk sallad.. sen blev det dip med morötter till efterrätt blev det almondtårta.. mums så gott!! Såklart bjöd hon oss på vin så gott!!
Hon är duktig hon.. Det var riktigt mysigt.. För Emma har kommit på den smarta idé att vi ska börja träffas vi 6 varannan vecka och så är vi hos olika varje gång.. så nästa gång är et min tur det blir om 2 veckor.. ska se vad jag ska hitta på för kul!! Jag kom på den smarta idén att alla betalar en summa varje månad som vi lägger på ett konto och sen så hittar vi på något kul om ett halv år eller ett år.. som en weekend resa, kryssning eller något annat kul.. bara vi =)
Så jag blev utsedd till kassör.. det här kommer bli galet kul =)

LOVE IT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0