Mys mys

Igår kom Hanna hit =) Var riktigt kul att se henne igen, för som sagt det var juh ett tag sen!!
Det blev:
- Massa snack
- Massa film
- Massa onyttigt
- Massa mys
Var riktigt kul, filmerna var blandning mellan deckare, knarkfilm och tecknat ;)
Sen såklart i det onyttiga så köpte vi oss varsin pizza och åt oss mer än mätta på.. och såklart ett måste egna popcorn på spis =)
Roligaste¨igår var när jag skulle lära Hanna hur man sätter ljudlös på mobilen.. haha.. garvar än.. hon visste inte hur man gjorde, och då funkar hennes mobil likadant som den förra =) hahahaha.. svårt att förklara men det var galet kul när det hände!!
Jag bjuder på den gumman ;)
Kunde inte somna direkt i natt så det blev segt när klockan ringde 5.50 imorse.. men det var bara att palla sig upp och cykla emot jobbet!!
Hoppas det går vägen för Hanna idag med allt hon har inplanerat..
Tipsa henne om en buss som går mellan sthlm och gbg.. den är jättefin och man sitter i skinnsäten och har det riktigt bra.. så jag sa åt henne att boka den upp till sthlm kostar inte mycket heller..
klockan 8.27 imorse pep det till i telefonen..
H: Fan vilken fin buss! Jävligt glad att jag valde att åka med den.
och lite mer såklart ;)
S: Jag sa juh det =) alla som åkt den vill åka med den igen!!


Mysmys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0