Länge sen..

Nu var det längesen jag skrev men har haft fullt upp =)
I onsdags stanna jag och min snälla far kvar efter jobbet och börja bygga mitt bar bord.. det blev i stort sett klart men det är lite fin putsning kvar på det.. men det löste jag idag på jobbet!! Så imorgon förhoppningsvis så kommer vi sätta upp det om vi har tid.. så kan far och mor få inviga det med en god drink.. ala sandra!!
Blev fint för ha gjort det helt själva plus att det är det första bordet någon av oss har byggt, längtar efter att få sätta upp det och få ordning på mitt hem =) måste springa och köpa tyg imorgon eller idag med som jag måste ha klart innan vi sätter upp bordet..!

Igår hade jag date med Emma min, hade lika mysigt som vanligt.. nu har vi köpt en weekend resa ihop med.. vi tänkte åka till Barcelona eller Dublin först men efter lite funderingar så blev det Riga.. haha.. men det kommer bli kul.. lite spa-mat-shopping-fest-clubbing-turisting och massa annat =) skönt och komma iväg lite och bara vara vi, snacka och umgås massa!! Billigt blev det med, GALET!
So here we come Latvia =)



Jag och min Emma =)


Idag har jag jobbat som vanligt, nu är jag i full gång med att tvätta.. ikväll vet jag inte vad som sker det märks!!

Hörs senare pals... laaaater =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Klockren bild honey;D

Ta och lägg upp bilderna från helgen på FB nu så man får seee;)

2008-09-05 @ 19:13:45
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0