kallt kallt

Sitter här med en varm god kopp te och filt runt mig =)
Är juh galet kallt ute och min lght är inte den varmaste så man får göra sitt bästa för att hålla värmen uppe.. inklusive värme/doft ljus.. =)

Idag så kom Hanna förbi efter sin vistelse i Sthlm.. så det blev lite prat, men hon åkte hem för en timme sen!!
Så nu sitter hon nog på tåget med 1000 tankar i huvudet.. men allt kommer lösa sig, till det bättre =)

Nu längtar jag tills jag får träffa Västerviks folket igen, hoppas på att det blir nästa helg när det är match..
För i vilket fall som helst så kommer LHC spöa skiten ur Timrå ;)

eller rent av i helgen det får jag reda på sen när miss har tagit reda på det =)


Saknar er...
see ya... byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0