Gött

Igår var jag på 80 års kalas min kära mormor hade kalas =)
STORT STORT GRATTIS MORMOR!!
Såååå mycket god mat och snack.. det är alltid lika mysigt när släkten samlas och har det trevligt!
Efter kalaset så skulle jag möta upp flickorna som hade haft ett kalas hos Lovisa.. men det tog ett tag innan de kom in till stan så jag ringde upp Tobbe som hade ringt mig så jag satt med dom och drack öl och snacka på BK... det var rikitgt trevligt men sen ringde töserna så de mötte upp mig utanför så stod vi och snacka lite, sen fick de gå och hälsa på min kära Tobbe för de har aldrig träffat han =)
Han är juh helt underbar för han har gjort så fina fina Astrid finns i välden =)
Sen gick vi och snacka lite igen och jag kände inte för att hänga med in, klockan var 1.30 eller något så jag går hem och somnar så oerhört skönt!!



Nu har äntligen One tree hill och Gossip girls nya säsonger börjat..
Så säsong 6 av One tree hill och säsong 2 av Gossip girl!!

Så nu har man något att kolla på efter varje måndag varje vecka.. yeeees!!

Nu ska jag klä på mig och gå och möta Hanna...


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0