Full späckad helg

I helgen har det varit full rörelse, ska dra en kort sammanfattning!!
Slutade 13 i fredags och cykla till frissan där de gjordes om hår, sen hem och ducha och göra iordning sig.. Robert kom vid 17.30 hugget så jag och lovisa gick och mötte han.
Parkera bilen hem och dricka lite grogg, cider, öl och fixa till sig.. sen mötte vi upp emma, robert, elle så gick vi och åt på restaurang vi 6.. sandra hade fått i sig lite så jag var runder om fötterna när vi satt där.. haha..
hem till mig och dricker sprit efter, sandra står för drickat.. vi körde roberts spel han hade med sig galen panna, det var kul.. men det går inte se vad man skrivit med lite alkohol i kroppen.. haha..
sen kom gustav förbi med.. sen kan jag säga att de som har jobbat 7-16 jobb i veckan var sjukt trötta och slitna vid 1 hugget så det var hej då och natti natti!!
Så det tog inte lång tid för oss tre att slå ihop våra trötta 2.. =)

Lördag blev det shopping på stan inte för mig men robert hittade en del.. så tog vi en fika på stan sen hem och laga mat kolla film och började dricka lite smått.. sen dök lovisa upp.. jag, robert, tessan och filip gick på restaurang det vart sjukt gott.. och mycket snack blev det.. hem till mig vid 20 snåret för sandra hade bjudit in till fest.. hemma hos mig är lovisa och louise redan och väntar så fint med groggen i handen =) sen kom det en blanding av folk.. mitt i festen blir vi tjejer bjudna på svensexa av en granne.. haha.. var mycket trevligt.. till slut dök grabbarna upp med så det blev fest där resten av kvällen..
sen var det tänkt att gå till harrys men så blev det inte.. så jävla illa.. skapligt förbannade vi va.. men efter mycket snack och "små" bråkigt så begav vi oss "tro det eller ej" till Platå!!
var helt okej men alla hade blivit på lite surt humör efter händelsen så det blev ingen lång utekväll.. men kul har vi haft!!
Köpa fylle mat och sen hem och nanna, lika lätt för oss tre denna dag med att somna gott!!

Söndagen vaknade vi och kollade film och B serier.. gick och införskaffa oss varsin pizza och kolla Rush hour 3.. sen var det deg på hög nivå hela söndagen!!

Kort fattat om vad som har hänt i helgen.. =)


Hörs allisammans... byebye

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha sandra, DU somna på lördan;p jag och robert låg vakna och prata i typ 20 min till;) hihi

2008-09-02 @ 21:00:23
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0