Drömprinsen???

Idag har jag varit och jobbat på ICA Maxi hela dagen =)
Det blev mer än värt att åka dit!!
Det var en MAN som fånga mina blå där, säger bara så vacker!! Om man kan kalla en MAN vacker??
Det var längesen om det ens har hänt att jag har sett något så fint innan, blev helt stum och där ska man börja snacka om vad vi ska göra för jobb, plus att han var runt omkring hela tiden!!
Sa till Rikard, detta var en galet fin karl.. fin fin fin!!!
Rikard: söt som han är, men bjud ut han då!!
Jag kolla på honom så sött och sa skämtar du med mig ge mig än drink först så kanske jag skulle våga..!
VARFÖR blir jag såååå feg för, vågar inte!!
Blir galet irreterad på mig själv!!
Men man har juh inget att förlora på det igentligen så jag ska ta mitt mod till fånga och ta reda på lite mer fakta om denna hemliga karl ;)
Sen lite senare när vi hållt på att montera lite så ska vi gå och hämta en sak i bilen.. hans kontor ligger där och har fönster åt alla vinklar.. Han kolla, jag kolla, vi kolla ännu mera men sandra blev såååå generad här snackar vi RÖD.. haha.. så rikard får kolla åt mig.. haha... så töntig jag är.. illa jag vet!!
Inget mer med det,  Sandra går och dagdrömmer om denna man och ser honom emellan åt.. åker ner till jobbet och är som på ljusa fina tjocka vita moln och säger till mamma att jag har sett en så vacker man.. och berätta hela historien.. rikard står och kramar mig samtidigt som han eggar mig något enormt likaså gör mamma.. så där har dom en knallröd sandra igen..!! de njöt mer av situationen en vad jag gjorde!!
Men tillbaka efter lunch ska vi fixa någon som ska stänga av larmet vem tror du vi måste fråga.. jo fin fin såklart.. jag går fram och har honom ca en halvmeter ifrån mig och ska börja prata.. åhejdu knallröd, stakar mig lite och försöker samtidigt flörta lite.. haha rikard garva så han höll på att dö när vi gick därifrån..

Stackars lilla mig!!
Någon som kan peppa mig och råd hur jag ska fråga ut denna man??
Måste, annars kommer jag ångra mig om jag inte får reda på vem han är..!!
Varför är man alltid så feg för??
Rädd för ett nej?
Tell me gott folk!!

GE MIG RÅD NU!!!


Är det min drömprins???
Vill få reda på svaret!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tror vi ska ut på raggar turne du och jag där ingen av oss känner någon. Så ska vi racea du och jag..

2008-09-16 @ 22:15:37
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0