Aj fasen vad ont!!

I fredags sen blev det oerhört lungt, gjorde inte många knop såååå skönt!!
I lördags så åkte jag och Lovisa med Martin till IKEA för han har flyttat till Varberg, ska plugga.. så han behövde en hel lght i stort sett så vi hjälpte honom att shoppa soffa, soffbord, matta, tv-bänk, tv, badrums saker, lampor m.m blev en hel dag =) var rikitgt mysigt! Martin bjöd oss på mat som tack för hjälpen snäll som han är!!
Sen hem göra iordning sig och dra till Malin med Lovisa.. där satt vi en stund och sen begav vi oss till Lovisas chef.. men de var inte dåligt fulla kan jag säga, dyng rättare sagt så det var inte så jätte spännande, så när vi har bestämt oss för att gå till en annan förfest så träffar vi på Kristofer och Pelle vid trappuppgången brevid.. så vi gled med dom upp istället där var även Erik, Peppe och Bagarn.. så där var det trevligt.. men jag kände inte för att gå ut plus att jag blev såååå himla svullen av alla öl så jag gick hem medans alla de andra gick ut... kändes skönt att gå hem och sova istället.. sen kom Lovisa så fint hem kl 2.30 med burger king påsen i högsta hugg.. natt mat för pärlan!!
Sen blev det lite snack om vad som hade skett under kvällen när de var ute och så.. 
På morgonen kom mor och far så satte vi upp mitt barbord.. blev helt okej förutom min "nya" skåp-hörna som Lovisa så fint kallar det.. haha.. men bordet vart fint för ha gjort det helt själv med far min =)




Så, här får ni en bild på hur det ser ut =)


Sen blev det filmeftermiddag för mig och Lovisa min, vi såg I know who killed me.. var helt okej men lite halvmysko samtidigt..
Idag har jag jobbat.. ca kl 7.45 så slinter sandra med en avbitartång och får den rakt på undersidan av nageln med en himla kraft.. så min nagel går av halvvägs in på skinnet om ni fattar.. såååå sjukt ont.. jag ville inte kolla jag sa till Rikard det gör sjukt ont vill inte kolla.. men jag måste, och ser blod.. Aj faan!!
Ringer Emma i panik kl 8 på morgonen gumman sover, men jag undrade om hon kunde trycka in mig idag och fixa min nagel för jag har smärta.. och den ängeln som hon är så kunde hon det.. så kl 13.45 så kom jag till henne och hon gjorde ett toppen jobb, smärtan finns kvar men hon lagade min nagel iaf =)
DU ÄR GULD BABE!!
så nu känns det lite bätter iaf.. TACK igen!!

Sen tillbaka till jobbet och slita de sista 1,5 timmen.. nu blir det bara deg för min del =)
Skönt!!
Imorgon blir det gymet, hoppas Malin kan hänka på, roligare om man går med någon för Emma min jobbar nog sent!

Hörs people.. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0