Veckan som gått

Som vanligt har jag haft fullt upp.. vet inte vad som har hänt på sista tiden men jag blir rastlös av att sitta hemma.. så jag far och flänger lite överallt.. fint!!
Min syrra har blivit min coach i träningen, så det är skönt att ha någon som peppar än, måste komma igång nu så det har jag gjort.. träning mån-tis sen hem till syrran och anders i tisdags käka och kolla tv.. i onsdags så var det syjunta så då begav jag och resten av tjejligan till Ryd.. till kära helena.. till blev tacogratäng, godis och chokladpudding som efterrätt =) sen spelade vi lite TP.. det går juh att diskutera hur det gick.. haha..
kul hade vi, tiden går så fort när man har kul ;)
Igår så kom syrran över vi skulle gått på bio men ingen som kändes kul att se så vi hyrde film i stället.. det blev made of honor.. den var bra perfekt film för humöret man var på igår =)
sen tog hon med sig lite piroger som hon gjort.. hon är duktig hon.. gott var det!!
idag som sagt jobb och snart beger jag mig till viken..
Snabb sammanfattning =)

Hörs..
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0