Tiden går fort

Tiden bara rinner förbi.. veckorna svischar till och så är det helg igen.. det har redan gått 3 arbetsdagar på denna vecka helt sjukt, men man blir glad för då kommer helgerna fortare =)
På lördag är jag bort bjuden på 2 saker som vanligt är alltid allt samma helg..
Ska på baby shower på lördag för Jenny ska snart få en liten bebis =) Stort grattis till henne,.. ska bli riktigt kul!!
Sen har min kära kära vän Louise fyllt år så hon ska ha ett litet kalas =) Hoppas verkligen att jag och Lovisa hinner dit efter skulle vara jättekul.. ska bli jättekul att vara på Jennys babay shower med =)
Underbart med all tid man får umgås med sina vänner...
Hanna bjöd med mig ner till Viken med men har lite svårt att vara på 3 ställen samtidigt hur mycket jag än vill.. men jag ska allt försöka hinna åka ner till henne innan hon förflyttar sig till götet..!!
Så snart är det fredag och då är det helg, Älskart!!


over and out... bye

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får kopiera dej!

2008-10-02 @ 12:26:47
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0