sjuker

usch vad jag mår dåligt.. har vart sjuk hela veckan med feber, förkylning, huvudvärk och massa annat jobbigt.. vill inte vara sjuk längre vill bli frisk till helgen kan juh knappt andas juh.. hur jobbigt är det inte!!
måste till sjukan och kolla upp om jag har astma också.. fick en atack i förrgår igen trode helt seriöst att jag skulle dö.. fick ingen lyft och börja hosta som attan så jag hosta blod tillslut.. blir jämnt så måste hitta vad det är för fel.. blir GALEN!! om inte annat PANIK...
eftersom jag inte vart så mycket till liv denna vecka har det inte hänt så mycket hos mig.. hoppas på tillfriskning så jag kan börja träna och leva normalt igen.. =)
ta hand om er så syns vi och hörs..
bye bye bye bye


kärlek till min flicka... =)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0