Underbar helg

Denna helg har jag haft det rikitgt bra =)
I fredags så skulle jag sluta kl 13 som alltid men trot eller ej som det ofta brukar bli när man har något in bokat, jo fick jobba över för det kom in ett AKUT jobb.. jag och Egon åker ut på det, vi tänkte det där löser vi rätt fort.. hahahaha i våra ansikten när vi kom runt hörnet låg det en gigantisk grind nere på backen påkörd av en långtradare.. bara att ringa far min och fixa truck!! Så där slet vi i några timmar, men vi löst det så gott vi kunde... skulle vara hos emma kl 15.30 och jag var tillbaka på jobbet vid 15 hugget, var bara att ta på sig cykelkläderna och cykla till affären där jag köpte goda, färska nykokta kräftor... mums!! inte billigt men det visade sig att det var värt varenda öre =)
Kom hem 15.15 och in i duschen på med lite make up, klä på sig och dra... jag kom till emma vid 15.35 tyckte jag var rikitgt duktigt gjort av mig... fick en varm applåd när jag kom fram.. =)
Naglarna blev jättebra... annan färg och annan look denna gång... TACK Emma min i mängder!!
Sen blev det ut och äta, sen blev det hem till mig och dricka lite drinkar.. alltid lika gott!!
Nya grannar har jag fått i helgen med.. får se hur det blir...
I lördags gick jag upp tidigt, träffa emma och begav oss ut i 5:an.. så skönt.. dock börjde det össssss regna efter 2 km men det gör inget ska juh ändå bli varm.. =)
Mor kom in med bilen söt som hon är, så fick jag låna den =) så jag hämta upp flickorna så begav vi oss till Örebro och jazzez bodega =) det blev jag, emma, lovisa, lotta syrrans polare, josse och simon...
Hade riktigt kul, var hur trevligt som helst... var bartender där en stund under kvällen =) vi lockade juh fler kunder till baren iaf när vi stod där och blinka lite.. =)
TACK Linda och Anders för allt, ni är underbara!!
Fick en fin kommentar med:
K: Vet du om en sak??
S: Näe
K: Du är snyggast här ikväll.. "stort leende"
S: Tack ska du ha ;)
K: Du är jättefin i håret ikväll, du är så vacker.
S: Rodnar lite
K: Din dräkt är ur läcker..
S: Börjar skratta lite lätt..
sen säger jag vad söt du är, det var det roligast någon har kallat min outfit för någon gång..
men väldigt charmigt sagt ;)
Måste gå ut ett tag syns sen..
Vad som hände vet bara vi på festen..!!

Det var väl ca.. 45-50 pers på kräftskivan så det var rejält med folk som vanligt!!
Blev fest fram till 3.30 och sen bullens korv efter det.. gott.! så läggdags kl 4.30 så somnade man gott!!

         




Hem färd dagen efter men lite Max innan.. satt fint i kistan =)

Hem och inte göra någonting, varit helt död idag!!

TACK mor och far för att jag fick låna bilen... ni är GULD!!

puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0