Still here

Är fortfarande kvar i Halmstad hos min pingla Lotta =)
Har haft det jättebra här, nu har Västerviks folket kommit ner också.. så det är riktigt kul!
Så igår blev det stranden och utgång på Tylösand.. Var en rolig kväll, musiken var väl dock inte den bästa kanske, men bättre blev det men då var det ingen mer dans som gällde...
lite korv och mc donalds.. tack för att du följde mig hem, du är guld =)

Idag är jag sugen på stranden men jag känner att klockan blev lite mycket så tror nog att jag struntar i det.. bussarna går bara 2 i timmen.. men men det blir lite fest ikväller med antar jag!!
Ska bli nice, har fortfarnade inte bestämt om jag ska åka hem i morgon eller på söndag det märks..

nu ska jag göra något av dagen även om jag inte njuter av den underbara stränden med vännerna...

hörs..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0