Städat

Idag har jag städat min lght.. plus att jag har tvätt tid..
För nu har jag kommit på hur jag ska göra om i min lght.. allafall lite!
Så har bokat upp mor och far på fredag så ska vi bege oss till IKEA och inhandla mig lite nytt!!
Behöver iaf ett skåp, till allt mitt fina porslin som de har hemma fortfarande, så ska jag ta hit alla mina fina glas och sånt.. de har haft dom hemma, men de renoverar hemma så de ville bli av med det så då måste jag komma på en lösning.. tror att det kan bli rätt bra, bara jag hittar något att inhandla bara!!
Sen ska vi mecka/skruva/fixa/bära lite, sen såklart så ska jag bjuda dom på middag.. det är dom mer än värda =)
Kommer bli kalas, om det nu finns något att inhandla såklart!
Sen ska jag ringa min fastighetsskötare och kolla om de kan tapetsera om min lght.. ska stå på mig som attan, han har i stort sett redan lovat mig så bara att han håller vad han lovar... det löser sig nog till slut!!
Vill ha lite mer mysigkänsla här, känns så tomt på något sätt men fråga mig inte varför??
 Trivs ändå bra men som sagt vill få ordning på det så det blir mer hem trevligt för mig. även om andra tycker att det är fint!!

Hur det blir återstår att se...=) Kanske lägger upp före och efter kort... vem vet??


Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0