Vad har hänt??

Hallå allihopa..
Nu var det hur länge sen som helst sen jag skrev.. det ahr hänt massa.. det har varit överraskningsfest, mys, film, bio, teater, va boss på jobbet.. hehe, och mycket mer..
har ahft det bra men mitt internet har pajjat sönder så kan inte va inne så mycket längre men men ska fixa det ska köpa ny dator och skaffa intenet så det blir nog bra =)
överraskningsfesten för milla var jätterolig, det var mycket folk och alla var glada och lyckliga det var kul..
så mycket glada fulla människor.. hehe.. var lykligt!
sen har jag vart lite osocial när jag kollat på film är så himla seg nu för tiden så somnar juh hur lätt som helst men tror inte att det är någon skada sked.. sorry till framför allt lovisa ;)
var på teater igår emma bjöd med mig var jätte trevligt, den var bra. det var en musikal och den var rolig också så det var lyckat.. tyckte jag om.. vart lycklig.. 
sen är jag chef på jobbet denna vecka så jag har lite att stå i.. det är kul.. känns bra och det går bra..!
mor och far är utomlands så jag får åka hem till v-stad och ta hand om huset lite med.. hihi.. kan hända att det var en galning som körde om mig på väg in till stan igår.. haha.. så roligt.. kör lagligt nästa gång ;)
i helgen ska vi på fest till louise ska bli jätte mysigt och trevligt.. dock är jag halsjuk så hoppas att jag blir bättre..
 ikväll blir det middag och kolla på hockeyn på cosmic.. med lite polare ska bli kul som attan.. hoppas bara att jag kvicknar till.. men det gör jag nog.. är så himla trött och seg!
får se vad som händer imorgon.. men något får man hitta på...=)
tack lovisa för en underbar helg.. har vart jättemysigt du är en stjärna.. love.. i söndags så hade vi kul.. vi åkte ut till mig i v-stad sen åt vi på max sen hem till henne.. så var milla och johan där.. =) så vi hade lite små bakis träning där.. hehe.. var kul.. men min idé var bättre en johans.. för då klarade jag av det..!
hörs när jag får tid att skriva igen.. ta hand om er.. 
sorry att det blev lite kort men nu har jag skrivit något iaf.. 
puss puss

  

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nu blev jag glad iaf;)
å hoppas verkligen du blir frisk tills lördag för vill ha med dig juu!

2007-09-27 @ 15:06:36
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0