Turklandet

Nu har jag fått tag i en dator och har även hunnit vara hemma ett par dagar.. phuu vilket himla väder det är här hemma..
Det bar av till Turkland från Arlanda i onsdags morse.. och det gick kanon kommer till extrem hetta.. yeeees.. var hur skönt som helst!!

Vi hade bokat ospec. Så vi visste inte vilket hotell vi skulle komma till men lyxhotell blev det.. yeah! Vi grejar lite går ut och äter och har det underbart.. dagarna bestod av sol, bad och drinkar.. jag kan säga att jag är inte så brun som jag hade hoppats för det var 45 grader varmt och gick knappt vara i solen men det var skönt.. havet var väl uppåt 30 grader varmt så det är dumt att klaga bare att köpa en luftmadrass och glida ut i havet.. skönt!!

Vi träffa massa grabbar från Färöarna. Tror det stavas så.. såååå himla kul så vi festa med dom hela tiden.. de hette, Bogi, Rasmus, Andres, Rjan, Peter och Johannes.. mycket trevliga killar? kul att höra hur de har det i sitt land.. haha..!! It´s burning under my lip, it feels like I have a lighter there.. asg.. så iskall..

Det hände mycket roliga saker denna resa.. såååå underbart..

Turkiet är ett helt okej land men måste säga att de är extremt jobbiga när de ska försöka sälja saker.. usch..

Och den inte helt för osexiga bartendern var skapligt kär i Cicci.. han hette Mehmet som resten av Alanya.. haha?

Kan hända att man är kändisar nästa sommar då.. hehe.. fint då.. eller man kan säga att vi har lite smått ångest? we will see?

            
                   image12 


Lite citat som jag och cicci kan grava åt:

- Do jo have a boyfriend, Noo! Then aj wånna kiss jo!!

- Are you from Sweden? No! From Kina? Yes
- I make special price for you!
- Big applauds, Big applauds for SWEDEN! Number tirtytri, Big applauds.
- Excuse me, the little girl over their SHIT in her pants, you maybe need to clean up.

- Four pools, and sexy cleaning ladies. Yes, yes!! .. asg

- Tjena tjena mittbena..

  

Sååå otroligt kul.. resan var underbar slippa tänka på någonting här hemma och bara va.. behövde jag..

När vi kom hem så åkte vi till golfen på Värmdö.. var mycket trevligt.. var bättre än vad jag hade förväntat mig och ni som känner mig förstår vad jag menar.. =)

Begav mig hemåt till Linköping i torsdags och sen har det vart fest, film och snacks.. eller vad säger min kära vän Lovisa.. ;)

Fint juh,..

Ta hand om varandra så hörs vi snart igen..

 

Bara till lovisa.. tipp tapp, tipp tapp, det är baaaaara roligt!

 Puss på er alla.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0