Mycket men inget

Ska lägga ut lite bilder från festen i fredags =)
Som kanske är ett minne blott..

       

       

       



Vad fina vi är som vanligt.. =)
 



I lördags var jag med min Emma och Zekka... Det var mycket kul.. Skulle sitta och ta det lungt hemma.. Det blev både öl, vin och drinkar.. hehe.. fin fint!! Sen begav vi oss ut och kolla läget och på det lite mat såklart och det var mycket gott.. =) mumma



Känns skönt i kroppen att jag äntligen får vet hur det ligger till.. Även om jag har blivit sårad så skulle jag aldrig vilja se "någon" annan sårad..
Det är bara sånn jag är, bryr mig om han även om jag egentligen inte borde!
Men vill samtidigt bry mig........
Du vet att jag tänker på dig ofta..!






Igår var vi på Waterski SM.. Niklas Brage vann.. yes.. även om vi åkte en lite omväg då menar jag en liten omväg, bara en liten.. hmm.. för att bara ha det mysigt i bilen så hann vi iaf se hans hopp.. GRATTIS till SM guldet!!






Nu måste jag röra mig, ska till gymet!



byebyebyebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0