Hard time..

Nu har en tuff och hård arbetsvecka gått men ÄNTLIGEN har jag fått min semester.. =) Så skönt och jag och Cicci har köpt oss en sista minuten resa till Turkiet också.. så himla skönt det ska bli.. sola, bada, dricka drinkar, hyra moppe och bara ha det gött.. love it!!.
Sen var jag ute med jobbet i fredags kan hända att jag blev lite full.. haha.. men men fint är det gick till kollektivet sen men som sagt var inte så mycket drag på det så jag begav mig hemåt!! sov väldigt gott kan jag tillägga..
Igår hade Daniel Klaff inflyttningsfest.. han ahde det hur fint som helst i sin lilla villa/radhus.. mycket folk blev det.. men vad säger ni om början tjejer.. haha.. går det skratta eller ska vi bara sitta tysta och le.. hmm.. men det löste sig juh.. och jag drog igång dansgolvet med.. yeeeees.!!
Lite bilder från kvällen med.. =)

                            

mister klaff fick sig en gräsklippare och grästrimmer av oss.. mycket lyckat.. sen drog jag och martina till platå och skaka lite rumpa.. såååå nice.. sen begav jag mig hem och gjorde mig en macka ducktig flicka.. somna djupt och skönt!!!
Idag blir det packning och städning så det är fint när jag kommer hem från my love trip..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0