Festlig lördag

förra lördagen blev rolig, var inte beredd på vad som skulle hända.. haha..
är på gymet, möter upp mina vänner efter, hänger lite, träffar en gamal vän som säger att det kommer folk ikväll... hmm tänkte jag spännande.. speciellt efter ett mycket roligt telefonsamtal i torsdags som jag förstod vem det var redan innan jag svarade.. haha..
kul var det.. =) sen iväg på v.i.p kvällen på blue heaven.. det var mycket trevligt.. mina små flickor var lite fulla hehe.. yeesss.. sandra like.. sen mötte jag gänget som skulle komma.. mycket kul.. mycket kramar och värme blev det =) asg.. vad ska man göra tänkte man.. följa lovisa och louise råd.. hmm.. försökte till en viss del men inte helt.. men det var kul ändå.. var så sjukt kallt så vi gick hem till mig och hämtade jackorna sen ut igen.. där mötte jag trion.. knatte, fnatte och tjatte.. haha.. så kul.. man kan juh få sig lite goda skratt när man hänger med dom plus att en lånade min kofta som är storlek s.. och det har inte han kan jag säga.. men han fick låna.. =)
sen gick vi hem och högg några vurre på vägen.. hehe.. sen hem till mig och slagga, fullt hus.. men kul var det..=) inte igår om man säger så..
ikväll ska vi iväg på fest till bestorp på fest ska bli jättekul att komma iväg lite och festa med vännerna.. så hoppas att det blir drag på det..
hörs då..
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0