Broken

Hej allihopa nu har jag med skaffat mig en liten blogg..
Dock inte den lyckligaste dagen i mitt liv men det är bara att jobba sig uppåt igen..!
Men det gör ont i själen.. mycket ont  =(
Har inte känt så här på hur många år som helst.. life is hard!
Semester får jag om en vecka med så himla skönt.. dra väg på en resa med min KÄRA Cicci.. =)
Även att min kropp är urfunktion just nu så ska jag njuta rejält av semestern och umgås med mina nära och kära..och idag så har mina kära vän Lovisa gått på körskolekurs.. det tycker jag om.. kommer gå grejt!!
Nu måste jag nanna och tänka lite.. take care..
love

Kommentarer
Postat av: Apelsinen

Trevligt med en ny blog! :)

2007-07-03 @ 19:32:07
URL: http://apfelsine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0