underbar julafton

hade det hur mysigt som helst igår som det alltit brukar vara.. och många fina saker fick jag =)
alltid lika uppskattat det jag får.. blev mycket god mat och en hel del dricka.. hehe..
älskar´t.!!

ikväll blir det förfest hos mig sen blir det harrys/bk ikväll.. hoppas att vi kommer in och att det inte är för mycket folk.. kommer nog bli kul vilket fall som helst-.. vi blir inte så många hos mig, det blir jag, lovisa, tess, hanna och hennes kompis karin sen möter vi upp louise när hon har käkat mat med familjen..
ska bli kul hoppas man träffar på massa gamalt folk som man kan snacka och umgås lite med..

nu ska jag käka lite nudlar coh kycklingwok.. mums...

syns i vimmlet ikväll då.. bye


PARTIE PARTIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0