Fredagsdag

Igår jobbade jag till 13.00 sen kom Lovisa och hämta upp mig som vanligt så gick vi hem..
drog ner på stan och fixade de sista julklapparna.. done!!
stressa lite för Robert skulle bjuda oss på middag och film för att vi hjälpte han att flytta...
så vi åkte till Ica Maxi och handlade hem och laga taco sen dök milla och Johan upp också.. =)
mmm vad gott det var alla blev kalas mätta.. så det ska vara ska bara tillägga att det var jag och lovisa som lagade maten.. yeeees!

sen blev det en film som grabbarna hade valt ut.. Shut Em Up tror jag att den hette action/komedi det var verkligen det.. helt sjuk ibalnd men den var bra..

Sen blev det lite youtube klipp och Magnus Betnérs - uncut.. karln kan inte stå stilla blir juh nervös.. men sen blev det våran allas favorit.. Thomas Järvheden fin är han och plus det sjukt rolig..





Ett litet klipp på killen.. hehe..


Sen bar det av hem, johan skjussade hem oss.. sen blev det lite dator och film sen nanna..
vet inte vad som händer ikväll men det blir alltid något..

peace and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0