dåligt Sandra..

rikitgt dåligt av mig har inte skrivit på år och dar måste bli bättre på det..
i lördags hade juh sjukt kul var underbart ute och förfesten..
dansa och hade skit kul på harrys.. roligare än på länge!!
mina flickor var såklart med.. me like!
de hade nog minst lika kul som jag men de hängde mest på bk och
jag på schlager golvet på harrys..

jag jobbar bara tills på fredag med sen är jag ledig i ca 12 dagar hur skönt är inte det.. längtar..
JULAFTON om en vecka.. längtar att få träffa de nära och kära och såklart jultomten ;)

på nyår kommer min Cicci och Petra ner hit ska bli skit kul att de ska med på nyår.. vet att alla gillar´t.. =) hoppas att det blir i kollektivet för har hört lite rykten om det.. och det är alltid lika kul där och skoj och festa med grabbsen där med.. får se vart vi ska äta våran nyårs middag men det löser sig alltid och får se vad det blir men det blir nog bra som alltid när vi hittar på något!!

     

image119

Åhh så mycket KÄRLEK!!

     

image126

LOVE LOVE

     


Lite bilder på mina nära och kära =)
kände att jag behövde uppdatera lite..
massa kärlek från mig till er..
lovar att jag ska skriva snart igen..

lovelove

Kommentarer
Postat av: tessan

vad fina bilder=)

2007-12-17 @ 23:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0