Jag lyckades mer än väl...

I onsdags hade jag syjunta.. så då skulle jag bjuda på mat!
Så jag gjorde 2 st pajer, en med broccoli och purjolök.. den andra med rökt skinka och kantareller.. mums mums.. vad det blev gott! Eftersom Emma är gluten allergiker så fick jag göra pajdeg med hennes mjöl, det var en upplevelse, det gick faktiskt över förväntan.. blev riktigt GOTT!!
Stolt över mig själv att jag lyckades =)
Fkickorna blev sååå nöjda blev inte mycket paj kvar.. sen såklart fick dom sallad till och snickerstårta som efterrätt.. allt bara blev så smarrigt!! Jag lyckades mer än väl...



Här har ni mina smarriga pajer..


Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

Det såg riktigt gott ut =)

2008-10-07 @ 20:46:30
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0