Förbannade MAGE

Min mage har fått sitt egna spel igen.. HATAR det!!
Har haft probelm med min mage sen jag var ca 3 år och det har inte blivit bättre än, ingen hittar något fel..
det är sååååååå himla jobbigt att i stort sett jämnt ha ont i magen.. eller känna sig svullen! Det både känns och ser ut som man har gått upp flera kilo men när man väger sig så väger jag samma om inte mindre!!
Mår inte bra över det här psykiskt och fysiskt!!
Igår fick jag upp allt jag hade ätit för att jag hade sååå himla ont i magen, min mage var så svullen att det såg ut som att jag var gravid i 7 månaden eller något.. Lovisa såg och kände på min mage och hon förstod nog vad jag hade för smärta igår.. GALET ont!! Hon sa vad svullen du är, skojjar du eller.. känn på den, den var stenhårt, då menar jag stenhårt!!

Är det någon som har samma problem??? Hjälp mig för detta är inte kul!!



Det ända jag kan sluta detta inlägg med är SMÄRTA och lätta små tårar som rinner ner längs mina kinder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0