Fin besök ifrån Viken =)

Full späckad vecka som vanligt.. men haft det riktigt bra!!
I torsdgas var jag på gymet med Emma och sen åt vid middag hemma hos henne och Robert, och checka lite idol!!
Lika mysigt som vanligt!

I fredags kom fina Hanna hit från Västervik.. det blev soft med film och onyttigheter... Min pärla Lovisa var såklart här med.. vi såf Forgetting Sarah Marshall.. helt okej men lite seg.. fråga Hanna för hon såg hela filmen ;)
alla fall början och slutet,,. haha

I lördags gick vi på en shopping tur i stan.. jag skulle inte shoppa något men det blev lite smått och gott =)
Hanna shoppade destu mer.. blev kalas!!
Sen tog vi en fika med hennes kompis Inga-Lill.. var trevligt!
Hem och göra iordning oss sen bege oss till Lovisa, sedan gick vi vidare till hennes jobbar kompis Eddie. Där var det lite segt så vi begav oss till en annan fest.. Kristofer i stan.. det var mycket roligare, mer drag på det om man säger så.. sandra fick skaka lite rumpa.. yeeees!!
Sen blev det harrys/bk hade kul men var lite runder under fötterna men det gick hade en räddare hela kvällen i fall att vakterna skulle se mig.. hehe.. TACK Hanna!!




          



Vi gick hemåt vid 2 tiden.. köpte lite fylle käk, hem och snacka.. sandra var lite trötter så jag somna visst mitt i allat, stackars Hanna.. Men hennes riddare fanns där och prata med henne.. Ted!!

Idag har vi bara degat och haft en riktigt softig och degig söndag.. me like!!
Sen kom Noelle och hämtade upp henne vid 17 hugget.. så nu är hon nog hemma i viken igen =)

Jag ska ta det lungt och vila för den hårda arbetsdagen imorgon...

Ta hand om er..
KÄRLEK till alla mina vänner =)

puss o hej


Kommentarer
Postat av: Lovisa

smack*

2008-09-21 @ 20:27:20
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Hanna

du är bäst hollonet

2008-09-22 @ 17:31:22
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0