Telefon..

Ska härma Lovisa och Hanna lite så tänkte att jag kunde göra detta med =)

- Har du pussat nummer 2?
Alice, nej, känner henne inte träffa henne på hultsfreds festivalen -06 
- Vad har du för relation med nummer 20? Bussen, så det är inte mer än att jag köper buss biljett där.
 - När ska du träffa nummer 30? Chrille, inte en anning.. en gamal barnsdomsvän så man ses ibland.
- Är nummer 18 söt? Anton, Ja han är söt
 - Vad var ditt första intryck av nummer 13? Anna, Snäll kompis till min syrra!
 - Gillar du nummer 14? Ante, såklart jag gillar han, en mycket trevlig pojk.
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Allister, Näe det har jag inte för han bor i Australien, men kommer från England så det tar nog ett tag innan vi ses igen.
 - När ska du träffa nummer 25 nästa gång? Charlotte, blir nog inte snart inte sett henne på jättelänge.
- Är du nära vän med nummer 23? Carina, Näe men hon är hur trevlig som helst. En jobbarkompis tjej så när vi ses har vi jättekul!
- Har du gått på bio med nummer 4? Allister, näe det har jag inte.
 - Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Cicci, Såklart jag skulle kunna. Det är en kär vän till mig!
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Anders, Syrrans karl så det kan bli allt möjligt mellan himmel och jord!
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Andreas, Skulle han väl kunna få..
 - Vad har du och nummer 24 för relation? Carro, Vi är bekanta.
 - Vad skulle du vilja göra med nummer 26? Charlotte Jonna, Festa är alltid lika kul med denna flicka..
 - Vad är det bästa med nummer 8? Andreas, han är hel snäll. 
 - Brukar du och nummer 16 träffas? Ante Motala, Vi träffades titt som tätt i våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0