längesen...

Nu har det gått väldigt länge sedan jag skrev..
Har haft så fullt upp så inte varit inne på datorn på jättelänge.. inte hunnit så nu när jag sitter här tänkte jag att jag kunde printa ner något..
Jag har mestadels jobbat som en galning och vart iväg nästan varje kväll.. på allt möjligt
- Fotboll
- Syjunta
- Vänner
- Fika
- Allt möjligt

Igår så skulle jag och min kära Lovisa gå på en förfest och inte gå ut.. vi hade inga förväntningar men vi hade riktigt trevligt.. vi gick till Björn "storken" som han kallas.. vi hade jättetrevligt vi var inte speciellt många men det var över förväntningarna ändå =)
Så efter några timmar med massa snack så blev jag och Lovisa sugna på att gå ut så det gjorde vi... blev riktigt kul.. det var jag o lovisa med alla pojkar... hela kvällen var klockren.. träffa massa gamla killkompisar ute så det var full sjå att snacka och krama dom.. underbar kväll..!!
Att avsluta en så bra kväll blev juh såklart på burger king och min lovisa sov hos mig så det vart riktigt mysigt slapp sova själv!! =)

TACK Lovisa för igår kunde inte blivit bättre, du är underbar och det vet du min kära vän!!

see ya my love ones...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0