Dansbandskampen...

Imorse när vi vakna så tog vi oss till soffan och dega sen blev vi hungriga så iväg till 
Nacys och köpte oss tacotallrikar.. var smarrigt, så med full mage så kolla vi lite tv =)
Då satte vi på kanal 1 och då var dansbandskampen på.. jag och lovisa digga det stenhårt var bra juh.. haha.. men de som känner mig vet juh att jag älskar dansbandsmusik.. haha och det står jag för =) Stolt sådan!!
Så där sitter vi och är expert domare.. diggar självklart med i musiken.. så nu vet jag vad mitt nya program heter dansbandskampen =)
kommer följa det slaviskt.. haha.. sandra like!!
men vi ska hålla det hemligt att vi kollar på det så berätta det inte för någon ;)

nu ska jag vila lite.. ses och hörs allesammans..
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0