Nya aktiviteter

Jag och Emma har bestämt att vi ska börja träna olika saker för man tröttnar lätt på gymet,
så vi ska göra olika akivtieter som vi tycker är kul istället..
så i måndags började vi med simhallen, simma lite och även lite rutskana.. hur det nu stavas..
lite god mat efter det.. sen var det lägg dags.. helt slut..
Igår blev det klättring, var jättekul.. men med min hödjskräck så gick det över förväntan.. men första gången jag klättra upp fick jag panik halvvägs och börjar skaka saklöst men jag andas och ger mig tusen på att jag ska klara en bit till.. det gjorde jag innan min panik kom.. när jag hade tre klossar kvar till taket.. sandra hoppar ner.. men andra gången vågade jag och klättra ända upp och denna gång gav jag allt och klättra till toppen.. sååå nöjd!! Det jag är mest nöjd med är att jag trotsa min rädsla och faktiskt klättrade ända upp, 14 m nerifrån ser det inte högt ut men det är det kan jag medela..
En nöjd Sandra åkte iaf hem och somna riktigt gott!! direkt kan jag medela!!
Emma hon var så duktig hon med hon klättra sig ända upp och var toppen..
Får se vad det blir näst gång, spännande vi snackar om skridskor, skidor när det blir snö.. vad det blir återstår att se..

Hola back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0