Roadtrip med far min

Idag har vart en jättemysig dag =)
Jag och far min har vart och åkt lite roadtrip.. vi börja med att åka till Söderköping och gick runt och hade det bra i solen.. för tror eller ej men det har vart bra väder idag.. såååå uppskattat!
När vi har gått en stund så var frågan är vi hungriga eller vill vi ha glass.. jo men visst en liten glass blev det allt..

     

 

                                     


Åhhh gott var det.. sen så gick vi lite på "stan".. sen tänkte vi jaha vad gör vi nu, för far skulle vara borta kl 17 så var tvugna att vara hemma tills då.. så vi tog bilen och begav oss till valdermarsvik.. där åt vi smarrig lunch och strosa runt lite.. sen så åkte vi lite landsvägar hem därifrån så då kom vi till falerum.. och Sandra hittade finaste Lacoste skorna som hon köpte sig.. happy!! sen hem till stan igen så ikväll blir det att sätta sig på en uteservering med Emma och ta oss en öl eller 2 smarrigt värre..

Far snäll som han är skjussar oss troligtvis till Västervik på fredag så vi slipper oroa oss för bil eller tåg.. så söt han är.. LOVE PAPI!

see ya guys

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej tjejen. Kul att träffa dig i lördags :)

Kul att du börjat uppdatera din blogg oftare nu :)

Ha en skön semester :)

Kram Maria

2008-07-09 @ 19:16:38
Postat av: Lovisa

Du är så fin så fin och jag älskar dig upp över bergstopparna!

Du jag å hanna i helgen. kommer bli det bästa på länge. tror jag det

2008-07-09 @ 22:49:34
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0