snart dags.. =)

jag längtar till alperna som attan och nu har jag bara lite små saker att fixa.. får göra det nästa helg.. får se om jag hittar det jag är ute efter.. will see!!
kolla på lotta mins kort från Åre.. kul du verkar ha haft.. vill veta allt gumman min =)
funderar på om jag ska dra mig uppåt sälen vecka 6 och hälsa på helena.. får se om jag kan och om hon kan men jag ska kolla med far min och lite annat först vore hur kul som helst.. 
åker till aplerna om 42 dagar.. wieee... så kul det ska bli.. får se vem man får dela rum med då.. kan bli en spännande upplevelse..!

undra hur lovisa hade det igår hon hade säkert hur kul som helst.. hehe.. själv hade jag det skönt här hemma.. gött..!! ikväll kommer min pärla hit så ska vi hänga lite kolla film eller något annat mys.. hon ska bara tvätta först.. såå tråkigt men behövligt..

drömde en otäck dröm inatt det var tur att jag vaknade och att den inte var sann för då hade jag varit leden.. för vad jag grät i min dröm.. så jag vaknade med ett leende på läpparna när jag vakna upp och insåg att det bara var en dröm =)=)=)

sugen att gå på stan men jag vet inte vad jag ska kolla på bara och det är segt jag behöver juh som sagt saker till alperna men får ta det nästa vecka eller helg.. ska shoppa med rikard skrot någon dag med.. =) ska vi allt hitta saker åt dig mannen!! 

louise stackre som är sjuk och går på pencelin.. men snacka lite med henne förut och hon var på bättrings vägen så skönt för henne inte kul och gå runt och va sjuk en längre tid.. man blir juh också rastlös men man vill juh inte gå runt och va små sjuk hela tiden bättre att bli helt frisk.. krya på dig gumman!! 


ner räkningen har börjat.. 42 DAGAR KVAR... LOVE
snart kommer jag och kör skiten ur backarna.. yeeeeees!

hörs snart.. peace and out


image132

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0