Lovely

I lördags gick jag på stan med Lovisa, så det blev lite smått och gott =)
Sen var vi här ett tag och köpte med oss mat från Taco stället, var mycket smaskigt!!
Efter mycket om och men så lyckades jag övertala Lovisa att hänga med på 25 års festen.. det visade sig att det var totalt rätt.. hade hur kul som helst! Våran present så var det tanken som räknades ;)
Är nog användbart för mister Peter =) det tyckte vi alla iaf.. det blev mycket dans och rump skak.. lite drinkar, öl och massa annat.. sen efter ett tag så hitta Emma gumman dit med.. så då var det drag på det!!
HAHA säger bara en klockren kväll, var allmänt dryg och hade det bäst.. dryga mig med olika männsikor för att se vad man fick för respons ;) Me like.. kan alltid vara någon som nappar :p

På söndagen blev det deg deg deg deg och sen lite mys såklart för Lovisa min sov över hos mig.. så hon var snäll som vanligt och erbjöd sig att städa mitt badrumshandfat för det hade "tjocknat" igen.. för jag klarar inte av sådant riktigt, får kvällningar men jag hjälpte faktiskt till lite efter ett tag.. men ett STOT tack till dig gums!!

Igår kväll kom min kära vän Helena hit med, en kompis från USA. Hon har sökt skola här och hon får reda på om hon kommer in idag.. så vi får se hur det gick när hon kommer hem sen.. håller tummarna för henne.. så får lite umgänge nu framöver det är inte helt fel.. får se när hon åker hem eller om det blir ett par års vistelse här =)

I helgen kommer Robert från Västervik upp till oss bruttor och hälsar på, så det blir shopping, mat, fest och umgås.. kanske skulle slå ihop en kräftskiva på lördag eller något.. får se om han blir ensam karl eller inte.. men han kommer nog ha kul ändå.. vem vet kanske Harrys på kvällen!! Jag får se vad vi ska hitta på med han.. Emma och Lovisa ville hänka på med så det kommer bli kul..
 
Nu ska jag vänta hem Helena och se om det gick vägen eller inte.. hoppas att hon kom in =)
För det blir kräftor för oss ikväll, med film, snack och mys =)





Hola back.... puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0