Livet

Vart är jag i livet??
Tänker något fruktansvärt nu, men jag mår mycket bättre än på länge så det är riktigt wierd känsla!!
Funderar över mycket..
Byta jobb??
Flytta??
Flytta till ny stad??
Ett annat land??
Resa??
Köpa lght eller göra ordning den jag bor i?? Om jag vill bo kvar..
Allt detta beror nog på att jag vill ha lite förändring och nytt i mitt liv.. som sagt jag trivs hur bra som helst, som jag har det nu, men något nytt måste hända snart för känns som man är inne i en kedja som bara går runt runt runt...??
Men vad kommer hända??

Hoppas att ödet visar mig vägen snart.. för det behöver jag, lite positivt i vardagen om inte annat!!

Eller är jag bara inne i en tänkande svacka för allt känns så random!!

Får fundera vidare, så hoppas jag att få hjälp hur jag ska göra... Tack!!


see ya

Kommentarer
Postat av: Lovisa

....and I´m here to hold your hand

2008-08-12 @ 16:41:15
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0