Crazy day

Idag har varit en helt crazy dag.. inget speciellt som hänt men jag har varit på mitt ädlaste humör =) tror att dom på jobbet hade lust att slå mig efter ett tag men då tycker sandra det är ännu roligare så hon forstätter... YEEEEES!!
Galet kul har jag haft, även om jag har spenderat mestadels av dagen med mig själv och kontoret.. haha.. får man inte bäst svar när man pratar med sig själv??? :P
Näevars, man ser att de har kul så så himla jobbig har jag nog inte vart de har juh fått sig lite goa skratt när jag sätter igång, speciellt med mina kommentarer som jag säger utan att tänka och kommer alltid på en sekund efter vad fasen sa jag.. haha..

Också kommit på att Rikard min har hittat hem: Han är utlånad av Johannelunds DC till oss, och han var där och jobbade idag så jag undra om de inte saknade honom, hur de kunde släppa iväg han ;) men fick va hos oss med bidrag ett tag till.. haha ;)

Förövrigt är jag smartare än jag ser ut ibland =) bara så ni vet... klockrent!!


Ett stort GRATTIS till Hanna på sin stora 22 årsdag, så hon inte är lammkött längre =)
Hoppas att din dag har varit underbar gumman... stora grattis kramar från mig!!


Näe nu måste sandra få sig något i magen.. men syns senare..

Hola back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0