Busy busy

Denna vecka har jag varit busy varje dag, känns skönt och kul..
Anledningen är att Helena fortfarande sover hos mig för hon kom nämligen in på skolan.. ett stort GRATTIS till henne =) Hon kommer ha det kalas kul här!! Så vi har haft myskväll, kräftkväll, filmkväll och lite annat plus att hon har varit iväg på sittningar och grejjer med universitetet.. hon har fixat en studentlägenhet nu med som hon får på måndag. ska hjälpa henne att fixa en lght i stan istället, bättre, närmre och säkrare!!
Känner mig halv krasslig med lite feber och dann.. men bara att kurera sig!!
Ikväll ska jag träffa bebis igen =) kommer bli kalas kul, var ett tag sen sist nu och hon lär ha växt massa =)
Saknar allihopa!!
Är boss på jobbet med för far och mor är bortresta =) det är dom värda!!
Så har bil nu det är grymt skönt!!
Nu måste jag gå äta lunch på jobbet.. men hörs senare..

byebye

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha det är lustigt att det alltid ramlar in blogginlägg mitt på dan när du är boss på jobbet;) hihi. ska helena va med oss och leka i helgen med? puss

2008-08-28 @ 16:59:21
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0