trallala

Läst Miss Lovisas blogg så bara att svara...

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Jajamensan
2. Är du lycklig?: ingen kommentar
3. Är du uttråkad?: Ibland så, vill ha lite liv och rörelse emellan åt=)
4. Är du ledsen?: LIte, på bättringsvägen 
5. Är du italienare?: Näe vars.. 
6. Är du cool?: Finns det någon coolare än jag ;) 
7. Är du från irland?: Inte det heller 
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Yes, gifta och lyckliga!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte första, men efter några flera tittar så finnas det nog kärlek ;)
2. Har du någon gång blivit sårad?: För många gånger, tyvärr! 
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Kan jag lova.. =) Yammi
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Inte vad jag kommer på.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: NIx det var länge sen, men snart så ;) 
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Japps..
7. Är du kär?: Nix, har svårt att bli kär 
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Absolut, med min vackra bliviande???

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Hundar, är lite rädd för katter och hundar men går bearbeta 
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få helt klart
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Båda funkar, beroende på vilket mooooooode
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Utekväll, men en dag finns det romantiska hemmakvällar för mig med =)
8. Pengar eller lycka?: Lycka
9. Dag eller natt?: Svårt, beror på när! men i hel het, natt! 
10. Msn eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?: Inte vad jag minns  ????
2. Brutit ett ben?: Näe men stukat foten riktigt illa 2 ggr 
3. Gjort nåt du ångrar?: Många gånger, nu kör jag på, : -jag ångrar mig inte, men det var bara väldigt onödigt gjort! .
4. Hoppat Bungee Jump?: Med min höjdrädlsa, nej tack.. men självklart lite sugen
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja tyvärr, men oftast vita lögner
6. Ätit en hel tårta?: Nix, men gott är det... mums mums
7. Gjort bort dig offentligt?: många gånger.. men kommer ihåg en sak som var mycket pinsamt just då
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? I början men inte när hjärnan funka igen..
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Aldrig haft ett husdjur så svaret är nej
10. Velat försvinna?: Många många gånger 

SENASTE:

1. Telefonsamtalet du gjorde: Far min 
2. Telefonsamtalet du fick: Min söta Emma 
3. Personen du var med: Lovisa och Milla
4. Roligaste grejen som hänt: Kommer inte på något på rak arm
5. Personen du smsade: Lovisa min
7. Du skrev till på myspace: Kommer inte ihåg var sålänge sen
8. Du kommenterade: Hanna =)
9. Du tillbringade natten med: Kör som Lovisa : -Never kiss and tell!
10. Du kramade: Någon vän i lördags, dont remember

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0