TACK Hanna och Ted

I måndags fick jag ett telefon samtal av Hanna =)
Då fråga hon om jag inte ville komma ner och festa lite med dom, och jag tänkte varför inte..
Spontat är kul =)
Så jag hämtade bilen och åkte ner,
hade jätte kul även om alkoholintaget var lite väl högt på måndags kvällen ;)
men det bjuder jag på..

Till Hanna: Lyssna inte på texten.. haha

Så på kvällen när jag kom ner satt det lite folk där och vi hade jättetrevligt,
sen blev det lite kebab och lite mer fest! Trevligt!
Även om man har blivit känd för djup dykning nu =) haha
den bjuder jag med på!!

På tisdagen så gick vi till Robert, för han bjöd oss på mat.. var riktigt riktigt gott det gjorde du bra! TACK så jätte mycket!
sen begav vi oss hemåt och kommit fram till att jag stannar en natt till,
så Robert kom över så grillade vi och det var jätte jätte gott. Behövde magen, bra jobbat grabbar!
Sen blev det kortspel och måttligt med alkohol, så hade vi hur trevligt som helst hela kvällen/morgonen!!
Blev sent men vad gör det när man har kul??
Även om man har suttit som ett frimärke i hörnet på en av Teds väggar.. haha..
bjuder på den med, även om jag blödde lite, men gott skratt fick man =)

Idag har vi bara degat och haft det gött inomhus jag vet säg inget jag vet att det har vart värsta toppen vädret men det var gött att vara inne med och bara va.. =)
Sen blev det Mc Donalds för mig, Hanna, Clas och Andreas..
Blev mycket prat det var trevligt och roande, plus att solen låg på och götta oss!!

For hemåt runt 23 tiden och körde som en galning för att jag skulle hinna in i parkeringshuset innan det stängde kl 00.00.. gissa vem som gled in i parkeringshuset kl 00.00... jo jag exakt på minuten!
Det gick fort hem kan jag tala om..

SÅ ETT STORT TACK TILL HANNA OCH TED SOM BJÖD NER MIG OCH TOG HAND OM MIG IGEN, HADE VERKLIGEN JÄTTEKUL.. SÅ KRAMAR I MÄNGDER TILL ER SÅ SYNS VI SNART IGEN!!

 


sleep tight... see ya

Kommentarer
Postat av: Hanna

- Lyssna inte på texten.... förstod du vad den handlade om?

Du är klockren

2008-07-24 @ 03:29:24
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0