Sunpink hela helgen

I fredags morse begav mig sig till Västervik. Fredagen var planerad girlie girlie night och det blev det. Smink, högklackat, klänning, massa glatt humör och såklart en hel del alkohol.. Vi lagade oss Tacogratäng smarrigt var gott med mat i magen. sen var festen i full gång. Ted hade massa folk hemma hos sig så efter lite tjejsnack och mycket skratt så slog vi ihop festerna. Var jättekul även om Sandra kanske fick i sig en öl för mycket men det gick bra för sen slutade jag dricka till efterfesten.. duktig kicka!
Vi var på öltältet och "Palodium" kan fortfarande inte uttala det så sorry guys.. var en klockren kväll hade mycket kul.

I lördags så vakna vi upp och gick ner på stan jag, Hanna och Lovisa.. så fika vi på frappé en varmmacka gott gott.. sen så ville Hanna gå hem och sova som hon förtjäna eftersom hon skulle jobba på kvällen på stadt.. jag och lovisa ringde robert och gick hem till honom och kollade hur han bodde.. var jättefint så där drack vi en god drink/grogg pigellindrink.. smaskigt har jag inte druckigt förut. sen ett glas rött, då var sandra på g så jag ville inte sova vi gick hem lovisa la sig och sov och jag gick ner till grabbligan och kolla på film. Sen lagade vi mat så jag, hanna, lovisa och ted åt smarrig köttförsås och spagetti som hanna koka ihop till oss.. sen fick Clas lite med! sen var alla redo för party och det blev det också!
det blev öltält, lite trekamp och sen stadt. jag, lovisa, robert, ted och jon hängde mestadels av kvällen och vi ville dansa på stadt men robert och lovisa hade inget kul så de gick hem medans vi dansa vidare.. massa med linkan bor som var där så det var ett redigt kramkalas.. sen blev det lite vurre och hem och efterfesta lite.. någon vart sminkad, någon har fått blåmärken, någon samlar på luftmadrasser, någon tar hand om oss, någon mycket trevlig, någon jättesnäll, någon var irreterad en liten stund.. och mycket mer!!

Förlåt Hanna för sovrumsdörren =( inte meningen!

Söndagen blev det mc donalds, var gott men man fick inte i sig så mycket! Sen skulle hanna åka och jobba duktig som hon är så vi gick en snabb snabb vistelse i viken.. sen var det hem och kolla på film, det blev två.. men mycket skratt också! Så skulle lovisa och jag åka hem vis 16 hugget men snälla som dom var så skjusade jonte, sebbe och jon hem oss till linkan.. TACK för skjusen!!  Hoppas ni hittade ut sen..

Det största TACKET går till HANNA som har tagit hand om oss denna helg mycket uppskattat plus att vi har haft hur kul som helst.. så TACK igen!

Och självklart TACK till grabbarna som tog hand om oss också, på krogen och över allt! haft jättekul!

hoppas vi syns snart igen.. och absolut att vi festar snart igen.. =)

byebyebye

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja klart det blir party. Jag kan erkänna att jag var gråtfärdig på söndagsmorgonen när jag kunde se min säng men inte få krypa ner i den ;)

2008-07-15 @ 01:53:47
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0