Sol och öl

Igår så begav jag mig ut till Tylösand medans Lotta min jobbade,
För det är sjukt varmt kan jag säga.. !
Så när jag kommer fram så är det inte en person som ligger där och
solar kan jag tala om.. var fullt! Nice, men det var svårt för mig ensam att hitta
någonstans att sola på men efter lite tittande hittade jag en plats.. så underbart!!
Jag hade redan bestämt att jag inte skulle vara där så länge för då vet jag att jag hade bränt mig saklöst!! Så jag var där i 3 timmar, vattnet är rikitgt varmt med så det blev många bad..!!
Åkte in till stan och fixa lite sen hem... vila lite... sen kollade sandra sig i spegeln...
ohhhh shit.. vilken bränna, galet kan jag säga. Det här är SUNPINK!!
Det hade vi kul åt ett tag men med några öl blir det bättre så det tog jag.
Sen begav sig jag och Lotta utåt krogen, skulle träffa lite vänner till henne, 
det var juh inte några heller, jag och namn klickar inte direkt men det där löste jag fint!!
Så där drack, dansa och umgicks vi.. mycket trevligt!!
var vi där sen så vart jag lite hungrig så framåt 2.30 hugget så gick vi och åt krubb!!
Satt fint i kistan...!!  
Sen begav vi oss hemåt.. det tog inte lång tid från att huvudet lade sig ner på kudden tills ögonen föll ihop..


over and out... hahahah

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken tur då att vi redan konstaterat att SUNPINK IS THE SHIT;D ska gå ut och bli lite sunpink jag med nu. pussipuss

2008-07-26 @ 12:58:00
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Hanna

SUNPINK IS DAAAA SHIT!!! Fy fanjag hade den fina nyjansen igår på min kropp, men nu har den avtagit lite iaf..

2008-07-26 @ 13:33:42
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0