O, E och S på äventyr

Igår hände det mycket skoj..
Vakna av att papi ringer och vill gå på stan, och sen fika lite! Jag var inte svår
övertalad så vi strosa lite. Sen kom jag på en idé jag behöver kablar till d o t, så det sprang vi
iväg och fixa. ska bara få igång det också. Det fick vi, duktiga som vi är!
Sen ringer MIN Emma och säger du kan göra naglarna nu, så iväg i ilfart till salongen
okej det är typ 50 meter så det tog inte så lång tid!
Kommer dit och Min E göra finaste Sandy Dee naglarna.
Hon vet precis vad som passar mig.
Lite afterwork efter detta tänker E o S så vi beger oss till BK och käkar och
tar några ÖL. Smarigt så jag kom på, vi går hem till mig och dricker lite för jag
ska träffa Herr O senare på kvällen. Så vi sätter oss på min innegård/uteplats
dricker lite öl och drink, förr S bjuder E hela kvällen för hon är E.
Sen tack för naglarna babe=)
Får ett mess attackerar dig snart, hemma?
Yes box bara att komma och attackera, så då kom Herr O också så då bjöd jag han
på öl och drink, mys mys hade vi när vi satt och snacka och byggde boxar! haha.
Men planen från början var juh att jag och Herr O skulle ta och dricka öl på uteserveringen så
dit for vi. men S hade lyckats bjuda E på lite för mycket så man hade juh en
underhållning. Så krogen blev det efter detta, PLATENS hur mycket folk som helst!
Så det var rikitgt kul, Herr O köpte en as god drink som smaka risgrynsgröt/kanel
till S o E men E lite för full så L fick den istället..
Gick hemåt efter mycket roliga händelser var längesen man hade såhär kul ute..
Så sent blev det 3.30.. Sen blev det natti natti
TACK HERR O och MISS E för en underbar kväll med mycket äventyr =)
Även om E inte minns något ;)

Nu ska jag dra till Min Emma för hennes sambo Robert fyller 25 år
så det blir fest fest idag med, blir nog rikitgt kul!
Köpt en rolig present med efter mycket om och men!
så ha en trevlig kväll allihopa för det ska jag ha..

Dusch time för mig nu...

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0