Nässlor

Nu har helgen gått och det har varit galet kul, förutom att jag ramlade ner i
en skog av brännässlor.. Så min kropp har väldigt ont, fattar inte att det inte har gått över än..
Samma smärta än fast nu har det blivit mer klia över det.. grrr.. go away!!

I lördags hade Lotta lite förfest här hemma, så det kom lite folk mycket prat blev det, om allt
möjligt!! Sen åkte de flesta ut till Tylösand medans jag och Lotta tog våra 2 stadiga ben och vandra
inåt stan.. så först gick vi till cafeét och sen Mårtensson...
Man kan inte klaga på att det är lite folk iaf, kul hade vi som sagt tills Sandra gör det
omöjliga för andra men inte för henne =( Nässel färd!!!
Så taxi hem och duscha mig kall.. allt jag har att säga är SMÄRTA!

Sen igår blev det BEACHEN hela dagen.. gött, nu börjar man äntligen
få lite färg.. men more to go!!
På kvällen blev det pizza, mys och film =)

Jag ska inåt stan snart och ta tag i lite uppgifter innan
kvällen kommer..!!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0