Mot kusten

Igår hade jag en riktigt mysig dag med god god mat hos mormor och morfar.. Ni är för goa! LOVE

Efter att vart hemma och tagit det lungt nu så bestämde jag mig för att göra något idag..
Far min ringde och ville göra något, fasen papi du gav mig beslutsångest men tack för peppet så du fick mig på bättre tankar, vart riktigt jobbigt där. Du är GULD!

Så idag så åker jag mot östkusten och hoppas på sol, bad, öl och god mat.. så kusin Josefin och Simon hämtar mig om en timme så far vi iväg, ska bli skönt att åka iväg.. Har tänkt så mycket på sista tiden det är en konstig känsla jag har i kroppen, det var längesen jag var så här glad, allt leker och livet glider men någonting ligger där längst bak som gör att jag tänker så himla mycket och jag måste bara iväg och ta hand om mig själv! Känner att jag måste tänka lite på mig själv ibland med, jag tycker inte om att prata om mig själv och det som finns i mina tankar, jag har svårt för det men samtidigt är det svårt att få det bearbetat om jag inte pratar om det.. men detta löser sig! Har juh min kära släkt idag så de brukar hjälpa mig speciellt morbror..

Jag ser framåt det gör mig stolt!

ha en underbar dag allihopa för det ska jag ha.. Tillbaka till City imorgon någongång!

hola back soon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0