Mat och baby besök =)

Nu har jag gått på stan för var duktig och satte alarm imorse bara för att gå på stan lite innan dagens planer sätter igång..
jag har inhandlat lite babykläder till Astrid =) hoppas de blir söta på! Kan juh inte bli annat när hon är så fin som hon är innan.. men innan det blir besök till Familjen Loftby/Nilsson så ska jag åka och äta lunch/middag hos mormor och morfar.. ska bli gott undra vad jag får.. men det är alltid lika gott!!
Sen blir det att gå en promenix till "min familj" som tur är så bor de nära varandra så det tar inte så lång tid..
ikväll om jag hinner så ska jag och Louise sitta på uteserveringen äta och dricka lite.. jag hoppas verkligen att jag hinner =) Miss you girl! Vill höra om allt, vi har endel att prata om =)
Ett plus på denna dag är att det är fin fint väder vart sol mestadels hela dagen.. Me Like!

Imorgon ska jag, syster, Anders, kusin Josefin och Simon åka ut till min morbror och mosters sommarstuga.. ska bli mysigt hoppas att det är fint väder!! Så man kan få lite sol och lugn!
Bada och ha det bra.. ska bli skönt!!
Så östkusten here I come.. ska bli så skönt att åka till havet!!

see you.. keep in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0