Måndag - första semesterdagen

Idag är det måndag och min första semesterdag!!
Vad har jag gjort, inte mycket mest tagit det lungt och det har vart riktigt skönt, vart och gjort lite ärenden, tvättat och sett två filmer blir säkert mer film snart... så skönt har inte ångest över det för det är skönt att bara ta det lungt första semesterdagen!! imorgon hoppas jag det blir mer gjort jag ska nog till gymet med Emma min, sen blir det väl att klättra vägg med milla och martin =)
inget mer inplanerat ska prata med far min och se om han vill göra något någon dag.. sen i slutet på veckan blir det VÄSTERVIK och hälsa på Hanna.. ska bli hur kul som helst.. längtar efter finklädsel och kubikvis med dricka.. yammi.. Me like!!
ännu vet jag inte vad som händer.. men uppdaterar er om mer när jag vet!!
sleep tight, alla som ska jobba jag ska hitta en bra film att se,.. ni andr amed såklart!

byebyebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0