long time no see

okej jag vet det här är riktigt dåligt av mig.. har varken haft tid eller ork att skriva något... sorry pals!!
det har hänt sjukt mycket i mitt liv på sista tiden mycket bra men även tråkiga saker..
näe man precis har byggt upp sin mur IGEN och kämpat som ett as så är det någon som slår/sparkar ner den på mindre än ett blink =( så nu ska man vara stark nog att bygga upp den där jäkla muren..
klarar jag det? hur kommer det bli? kommer det försvinna? tell me someone... please!!

roliga saker, hänt massa kul har fått massa nya vänner, me like.. festat en del men inte så mycket ändå.. vart i USA och hälsat på lina var helt underbart kul där blev det dock mycket fest.. fick leva lyx lyx den veckan.. kan också vara spännande =) för omväxlingsskull..

i helgen så var jag i motala med lovisa efter en lång och många timmars arbete.. mycket övertid blev det men vad gör det =) hälsa på elin och västerviks folket.. var rikitgt kul.. var juh vätternfestivalen! och som pricken över i:t så var det en helt klockren brutta med från viken... henne diggar jag stenhårt så jag lovisa och hanna rocka järnet.. hade verkligen jättekul i helgen även om man fick utskällning =), var lite ledsen, och mycket skitsnack.. men men inte förvånad heller.. some of you vet vad jag menar..!!

så helgen var riktigt nice.. och på fredag efter jobbet börjar semestern hur gött är inte det då... 4 veckor ledigt ska bli såååå skönt!! förhoppningsvis kommer man på bättre tankar..

take care så uppdaterar jag er snart..

byebyebyebye

Kommentarer
Postat av: Lovisa

I will help you build it up baby:)

2008-07-01 @ 20:02:38
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Och nu finns jag oxå :)

2008-07-01 @ 21:30:31
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0