Galen vecka

Att en tjej på 23 år kan göra så mycket wierd things på en vecka??
Fattar inte hur man kan lyckas med det jag har lyckats med...
I måndags gjorde jag en djupdykning = ett vittne
I tisdags så fassna jag i en vägg = ett vittne (samma)
I lördags så ramlade jag in i brännässlor = ett vittne??
I går så blev jag utslängd från krogen = ett vittne

Fattar inte, det är bara sånt Sandra kan lyckas med det är det som är det sjuka!!! ;)


Att jag blev utslängd från krogen igår, är fortfarande en gåta för både Lotta och mig,
var väl troligtvis inte menat att jag skulle vara där hela kvällen antar jag.
Plus att vakten var lite mysko om man säger så.
Bättre att kissa ofentligt än att kissa där man ska??
Vad vet jag, det hade bara saknats en kissbot på det också!!

Men Lotta en ÄNGEL till vän som hon är, har tagit hand om mig!!
TACKAR till tusen!!


Men kan juh inte klaga på att denna vecka, har varit händelserik iaf..
och grymt kul har jag haft.. en vecka kvar till jobbet och roligt ska jag ha resten av veckan med =)

Shit nu började det regna här i Halmstad med, vad är detta???
SOL nu tack..

hörs, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0