varför då..??

jag har velat se Rihanna i ca 3 år och jag frågade cicci när hon skulle komma eftersom hon jobbar på globen och hovet. men hon visste inte förrens samma vecka.. dett afrågade jag henne nyårsveckan.. och nu kommer hon 12 mars till hovet.. såklart den veckan jag är i alperna.. jag vill så gärna till alperna och det ska bli skit kul men det finns 52 veckor på ett år varför just vecka 11.. hmmm. irreterar mig något enormt.. men men går inte göra något åt det... får se om jag hittar någon annan konsert i något annat land med henne istället kan bli nice.. will see!

jag är lite småsjuker med vakna med världens migrän trode att huvudet vägde ca 200 kilo och inte kul har aldrig haft det förut.. hoppas att det släpper nsart bli juh galen.. nu vet jag hur lovisa brukar känna sig.. saknar min gumma önskar hon vore hemma men det är hon juh inte.. =(
när får jag träffa henne nästa gång hoppas nästa helg.. wiiieee! miss you me girl!

igår gjorde jag ingenting var hemma och kolla på tv och tog det lungt.. syrran och anders kom idag med så de är ute och flänger på stan ikväll =) får säkert kul.. 

i veckan har det inte hänt mycket bara jobb, jobb och jobb men vad är det livet består av igentligen annat än det och vänner.. hmm.. let me know.. om ni vet..
 
förra helgen var vi hos martina på tjej fest var mycket trevligt sen begav vi oss till harrys som vanligt.. var kul men jag louise och tess gick hem lite tidigare och svulla en välförtjänt kebab.. mums.. 

nu ska jag försöka att få i mig lite mat.. eller mat och mat något gott men lätt..

byebyebyebye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0