Mycket som hänt

den här jul/nyårsveckan har hänt sjukt mycket.. har gjort hur mycket som helst har inte sovit själv en enda natt i stort sett för att jag har haft kära vänner över nästan hela tiden.. det gör mig lycklig!!

julafton var underbar massa mys och mat.. me like..!

På juldagen kom hanna hit så då blev det party vi gick till harrys det var jag lovisa louise.. hanna och hennes vän karin kom inte in tyvärr så de begav sig till platå.. men hanna kom sen hon är så rolig.. den flickan är extra skön med lite alkoholhaltiga drycker i kroppen.. haha.. det ända jag säger för denna kväll är korv och senap.. haha everywhere..

sen för en gångs skull så tog jag det lungt på onsdagen.. torsdag kom min kära vän lotta hit och vi begav oss till harrys och prata det var kul.. som alltid.. men så var vi lite hungriga som alla är när de ska gå hem och då ville vi dela på en pizza.. haha.. var en jävla brud därinne som hade skapliga problem hon attackerad oss med ord som var helt absurda.. så jag fråga vad hon hade för problem vi skulle juh liksom bara köpa våran mat men det tyckte inte hon.. herregud lotta garvade något enormt när jag stod och munhögg med henne för at försöka få ner henne på jorden.. men vem vann.. jo jag.. så jag och lottis gick hem och NJÖT av våran pizza.. extra gott denna gång..!!

fredagen blev det utgång igen vi gick och tog after work på harrys jag, emma och hanna.. mycket mysigt en öl blev två och så vidare.. så vi åt mös och hade det rikitgt trevligt.. så kvällen blev inte så ung som vi alla trode att den skulle bli.. folk kom och det blev mer och mer och kul hade vi.. yeah!!

i lördags kom mina käringar från stockholm cicci och petra så vi börja dricka och invarderade harrys åter igen eller det är nog mer sagt för min del.. dansa och ahde skit kul.. hehe.. och petra jag känner inte alla.. haha du fattar vad jag menar... bara kul.. 

i söndags var vi lite sega men vi gjorde det vi skulle sen blev det restaurang... afrodite älskar´t hur gott som helst blev filé mignon för min del.. mumma.. sen hem och dega och vila upp oss till nyår... 

och så igår själva nyårsafton.. underbart fixa det vi skulle.. sen börja fixa oss laga mat.. blev hel stekt fläskfilé med klyftpotatis, bernis och kanatrellsås och såklart en stor grönsallad som var hur god som helst som resten av maten.. efterrätten  blev färska frukter med vitchoklad på och in i ugnen mums.. och vaniljglass.. sen kom massa folk och vi drack och ahde trevligt sen begav vi oss till kollektivet.. lika trevligt som vanligt och alla var fin fin klädda och pojkarna hade kostymer åhhh så vackert.. jag blev extra lycklig fick tillbaka en vän som jag trode jag hade förlorat så jag blev mycket glad.. får hoppas att det är så nu bara..!!
sen till borggården vid tolv slaget åhh så mycket folk men kul hade vi och champange drack vi...
sen tillbaka till festen och dansa vidare.. sen hände en sak som gjorde att min kropp föll isär och jag känner mig smutsig och mår inte bra.. men mina kära vänner som ställde upp som fick mig att tänka på något annat just då.. men det kommer inte ut ur mitt huvud.. min i hel het så var det en underbar nyårsafton..


kärlek till er alla och ni vet vilka ni är.. ni betyder något för mig och det är stort för mig!!

åter igen jag klarar inte av folk som påpekar och snackar skit om hur folk ser ut och som inte har respekt för pengar, eller snarar respekterar pengars värde..  irreterar mig något enormt..




respekt, ärlighet, vänskap


love and bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0